St lucia dag 3 - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu St lucia dag 3 - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu

St lucia dag 3

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

01 Augustus 2017 | Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

Om 5 uur werden we opgehaald door onze gids die ons hluhluwe/imfolozi park zou laten zien. Best vroeg zou ik zeggen.
Even een uurtje in het donker rijden, inchecken en hup het park in. Al vrij snel hadden we kudu's, impala's en een paar witte neushoorns gezien. Nog 2 van de big 5 te gaan, maar onze gids zei al dat dat moeilijk ging worden. In een rivierbedding waren ineens heel veel leeuwen gespot dus daar hebben we een poos staan kijken, wel op een flinke afstand maar met de verrekijkers goed te zien. Wauw!!4 van de big 5! Daarna hebben we met de gids op een onbewaakt stuk ontbeten, het besef dat er een leeuw of neushoorn ineens uit de bosjes kan komen maakt zo'n ontbijtje best spannend. Verder nog een neushoorn met een 2 weken oud jong op een meter of 15 gezien, machtig. Ook nog giraffes, zebra's en een olifant, kortom, best een goed safaridagje! 's Middags lekker op het gemak bij het zwembad en de accomodatie gezeten.

• 01 Augustus 2017 - 19:17

Sandra:

Wat een prachtige foto's, zeg!!!

• 01 Augustus 2017 - 19:47

Pian:

Dag lieve familie, wat zien jullie toch veel prachtige dieren, nu het luipaard nog spotten, dat zou fantastisch zijn. Komt het dat het winter is in Zuid Afrika dat jullie er zoveel zien? Nog heel veel mooie tochten gewenst. Liefs van ons xx