Addo elephant park - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu Addo elephant park - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu

Addo elephant park

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

25 Juli 2017 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

De eerste self game drive stond voor vandaag op het programma. Door de begroeiing was het lastig om dieren te zien, maar al snel staken er meerdere herten( geen idee welk)de weg over. Bij een uitzichtpunt, waar je alleen op eigen risico uit mag stappen, werd door iemand anders gewezen dat er olifanten liepen. Wat een prachtig zicht was dat!! Daarna een stuk richting het zuidelijk deel van het park gereden en overal zagen we wel wilde dieren, wrattenzwijnen, olifanten, zebra's, buffels, kudu's en meerdere soorten herten. Na een uurtje of 6 rondgereden te hebben, met een gemiddelde snelheid van 30 km/uur hielden we het voor gezien. Binnen een half uur waren we weer bij onze accommodatie, even bijkomen in het zonnetje bij het zwembad. Straks heerlijk eten bij de lodge, er wordt Zuid Afrikaans voor ons gekookt, we laten ons verrassen.

• 25 Juli 2017 - 21:24

Pian:

Dag lieve familie, jullie reis is prachtig en wordt steeds interessanter voor jullie en jullie volgers. Wij genieten hier enorm van. Schitterende foto's ! Xx

• 26 Juli 2017 - 07:02

Oh sorry..3x dezelfde reactie, haha, hadden hier wifi problemen