22 juli keurboomstrand - Reisverslag uit Keurboomstrand, Zuid-Afrika van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu 22 juli keurboomstrand - Reisverslag uit Keurboomstrand, Zuid-Afrika van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu

22 juli keurboomstrand

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

22 Juli 2017 | Zuid-Afrika, Keurboomstrand

22 juli
Vandaag weer een vol programma. Omdat we gisteren te laat waren voor een tour op de struisvogelfarm, deze vanochtend erbij gepropt. Om 9 uur hadden we een private tour, logisch want het was ontzettend koud en er waren maar weinig toeristen op pad. Even na 10 uur weer verder naar Knysna, hier hadden we een boottocht gereserveerd, de lagune op en ook een stuk de zee op. Dat was best angstig, vonden Lisa en ik. Daan was de enige die geen anti misselijkheidspilletje op had, dat was een leermomentje, hij was even behoorlijk zeeziek. Er kwam ook nog even een zeehond nieuwsgierig om de boot heen zwemmen. Hierna heerlijk gegeten, wederom bij een pizzeria, met ook glutenvrije pasta's en pizza's. Snel door naar Robberg nature park waar we een mooie wandeling hebben gemaakt langs de kust met schitterend uitzicht op de Indische oceaan. Nog even voor zonsondergang een boodschap en op naar de volgende accomodatie in Keurboomstrand voor 2 nachten. Weer een prachtig complex met een ontzettend groot appartement, 3 slaapkamers en 3 badkamers, hoe luxe kan je t hebben.

• 23 Juli 2017 - 15:52

Fija:

Wat een drukke dag. En dat noemen we dan vakantie