Kaapstad dag 2 - Reisverslag uit Goes, Nederland van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu Kaapstad dag 2 - Reisverslag uit Goes, Nederland van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu

Kaapstad dag 2

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

18 Juli 2017 | Nederland, Goes

Vandaag weer op tijd op pad naar het centrum van Kaapstad. Eerst naar V&A Waterfront. helemaal gezellig met winkels, restaurants en zelfs een reuzenrad. In de foodcourt hebben heerlijk een Zuid-Afrikaans kopje thee gedronken. Daarna gegeten bij een ethiopisch restaurant met een volledige glutenvrije kaart. Inclusief handenwasrituel!! Heerlijk en erg leuk om een keer te doen. Helaas was de tafelberg bedekt met een flink wolkendek en zijn we naar Signal Hill gereden, vanaf deze berg heb je ook mooi uitzicht over Kaapstad. In de avondspits weer terug gereden, goed druk, maar het links rijden gaat al een stuk beter.

• 19 Juli 2017 - 19:14

Fija:

Eten ziet er lekker uit... volgende keer dan maar eens Ethiopisch koken....