Kaapstad - Reisverslag uit Goes, Nederland van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu Kaapstad - Reisverslag uit Goes, Nederland van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu

Kaapstad

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

17 Juli 2017 | Nederland, Goes

Na een lange en vermoeiende reis eindelijk aangekomen in Kaapstad. Gelukkig ging het ophalen van de auto erg vlot. Onderweg naar de accomodatie hebben we vreselijk gelachen, links rijden is dan toch lastig. Verder rustig aan gedaan en alleen even het strand bezocht tegenover onze accomodatie. Na goed geslapen te hebben vanochtend weer vroeg op pad. Kaap de goede hoop stond op het programma.
Eerst hebben we bij Boulder beach de pinguïn kolonie bezocht, wat zijn t toch leuke beesten. Toen doorgereden naar Kaap de goede hoop en een wandeling gemaakt naar de vuurtoren. We hadden al veel verhalen gehoord over de bavianen maar die bleven uit. Wel hebben we marmotten en struisvogels gezien. De dag afgesloten met de noodzakelijke boodschappen in een enorme mall. Morgen,als het weer het toelaat, de tafelberg op.

• 17 Juli 2017 - 17:45

Marja:

Ja!! De link werkt, we kunnen zo doorlinken naar het reisverslag. Fijne vakantie namens ons allemaal, geniet ervan

• 18 Juli 2017 - 09:36

Robert:

Leuke foto bij Kaap De Goede Hoop, veel plezier nog in Kaapstad!