24 juli naar Addo - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu 24 juli naar Addo - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu

24 juli naar Addo

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

24 Juli 2017 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Vandaag gaan we richting Addo, 300 km. Onderweg meerdere keren apen gezien, met kleintjes. Bij Port elizabeth hadden we een restaurant gevonden waar we wilden eten maar die was ineens weg, helaas! Nu was het ook niet het beste stuk van Port Elizabeth, wat een armoede is er. Doorgereden naar onze accommodatie, avoca river cabins. Hier om 2 uur gelunched, op ons terras in het zonnetje, heerlijk. We hadden een rustmiddag ingelast die erg welkom was. En wat een fantastisch uitzicht hebben we hier. De meisjes hebben lekker gezwommen in een vreselijk koud zwembad, gespeeld en trampoline gesprongen. En wij hebben heerlijk genoten van het zonnetje op de ligbedden. Morgen onze eerste safari in Addo elephant park, wij zijn benieuwd.