Dag 11 St pete’s beach, Fort de soto park - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu Dag 11 St pete’s beach, Fort de soto park - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu

Dag 11 St pete’s beach, Fort de soto park

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

31 Juli 2019 | Verenigde Staten, Saint Pete Beach

Vanochtend waren we vroeg wakker dus met Lisa en Noor een strandwandeling gemaakt. Na enkele minuten zagen we al een dolfijn behoorlijk dicht aan de kust voorbij komen, erg mooi! Na het ontbijt gingen we naar een natuurpark voor een wandeling en zwemmen. De wandeling was erg kort want de DEET deed de muggen helemaal niks en hebben we in korte tijd aardig wat bloed gedoneerd. Op naar het strand, dat maakte heel veel goed, echt een paradijsje. Net toen we wilden gaan zwemmen kwam er een enorme Manatee(zeekoe) voorbij, zeker 2 1/2 meter. In de middags zijn we naar John ‘s pass geweest, een toeristisch winkelcentrum hier 2 minuten vandaan, in de avond naar downtown St. Petersburg geweest, met de trolley door het centrum.