Dag 9 stranddag - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu Dag 9 stranddag - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu

Dag 9 stranddag

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

29 Juli 2019 | Verenigde Staten, Saint Pete Beach

‘S ochtend even heerlijk gezwommen, het was al vroeg behoorlijk warm. We zagen dat er roggen dichtbij de kust waren dus even opletten geblazen. Na de lunch naar Tarpon Springs, een plaatsje richting het noorden wat bekend staat om de sponzen vangst, lekker toeristisch!
Daarna naar honeymoon island state park, dit ligt net boven Clearwater en daar hebben we ook heerlijk gezwommen. Bij binnenkomst van het park had ik een landschildpad gezien, maar helaas niet vastgelegd op de foto, dus bij vertrek nog even rondgereden om te kijken of we er misschien nog een zouden vinden. Helaas geen schildpad meer, maar wel een gordeldier. Terwijl we het gordeldier aan het bekijken waren hebben we kennis gemaakt met nog meer wildlife, de nosees, zoals een vriendelijke amerikaan ons heeft verteld. Mosquitos die je wel voelt maar niet ziet, tja, en dan zit je onder de jeukende muggen bulten.