Hazyview dag 3 - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu Hazyview dag 3 - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu

Hazyview dag 3

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

06 Augustus 2017 | Zuid-Afrika, Hazyview

Voor de laatste keer naar het Krugerpark. Hoopvol gingen we 7 uur richting het park waar we bij een file aankwamen bij de ingang van het park, gelukkig was ik wat eerder in de rij gaan staan voor een uitrijdkaart, totale wachttijd werd daardoor maar 1 uur. Pfffh! Weer van alles gezien, maar helaas geen luipaard, we zullen een keer terug moeten richting Afrika. De giraffes en krokodillen waren er wel in overvloed vandaag. Om 16 uur terug in ons resort om nog even een cocktailtje te drinken met uitzicht op de Sabie rivier. En de meiden natuurlijk nog even zwemmen. De laatste zonsondergang bewonderd om vervolgens weer terug naar onze bungalow om te gaan inpakken. Morgenochtend nog even hier in de buurt iets bekijken en dan richting Johannesburg Tambo airport, het zit erop, moe maar voldaan vertrekken we morgenavond om 20.15 uur weer naar huis. Wat een fantastische reis hebben wij gemaakt met z'n allen.

• 06 Augustus 2017 - 20:00

Pian:

Lieve wimodalino, wij hebben mét jullie van deze schitterende reis genoten, moe zullen jullie zeker zijn, veel gezien en heel veel gereden. Morgen nog een fijne Zuid Afrikaanse dag gewenst, veilige reis terug. Knuffel van ons.

• 06 Augustus 2017 - 20:39

John & Marja:

Wat was het ontzettend leuk om jullie reis te volgen! Alvast een hele goede en veilige terugreis gewenst namens ons xxx