Hazyview dag 2 - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu Hazyview dag 2 - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu

Hazyview dag 2

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

05 Augustus 2017 | Zuid-Afrika, Hazyview

Wat een prachtige route was de panoramaroute, we zijn bij the three rondavels, Bourkes potholes, Berlin falls, Gods window en the pinnacles geweest. Allemaal met mooie uitzichtpunten. Overal staan kraampjes met de welbekende houten beeldjes van de big 5, uiteraard ben ik ook gezwicht. En ook nog wat schaaltjes als souvenir op de kop getikt.
Daarna in Graskop bij een pannenkoekenrestaurant geweest, heel bekend in deze omgeving, Harrie's pancakes, ook voor de glutenvrije pannenkoek!!
De panoramaroute ging best vlot vandaag dus spontaan besloten om alvast een kijkje te nemen in het Krugerpark, welgeteld 15 minuten van Hazyview. We hebben maar een klein stukje gereden maar toch snel de springbokken, kudu's, zebra's, en verscholen in de bosjes nog olifanten gezien. Nog even ons geluk beproefd bij een waterpoeltje en daar zagen we buffels, nijlpaarden en een joekel van een krokodil. Snel terug om nog een boodschapje te doen bij de pick & pay en net voor het donker terug bij de lodge. Morgen vroeg op voor onze laatste kans op een luipaard in het Krugerpark.