Durban/Curry's Post - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu Durban/Curry's Post - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu

Durban/Curry's Post

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

28 Juli 2017 | Zuid-Afrika, Durban

Vandaag voor het eerst buiten ontbeten op ons balkon, met uitzicht op de oceaan. Tijdens het ontbijt zagen we in de verte weer walvissen, echt super. Onderweg naar Durban kan je goed zien dat het hier tropischer is, palmbomen en suikerriet plantages zijn overal te zien. Durban is een grote drukke stad, die bekend staat om de criminaliteit. Wij zijn alleen overdag in uShaka marine world geweest en alles ging prima. uShaka is een groot park waar van alles te beleven is, wij hebben alleen het aquarium gedeelte bezocht. In een groot oud schip waren meerdere bassins met prachtige vissen. De dolfijnenshow was wat matig maar wel leuk om te zien. Om 17.00 uur waren we bij onze lodge, hier kregen we te horen dat er een dubbele boeking was. We schrokken even maar ze hadden zelf al voor een oplossing gezorgd. We mogen gebruik maken van het vakantiehuis van de eigenaar zelf, die zit op dit moment in Kaapstad. Ik denk dat dit huis wel drie keer zo groot is, met vier slaapkamers en vier badkamers, het uitzicht gaan we morgen bewonderen.