20 juli struisbaai - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu 20 juli struisbaai - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Monique Boomgaard - WaarBenJij.nu

20 juli struisbaai

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

21 Juli 2017 | Zuid-Afrika, Hermanus

Vanwege de gecancelde haaienkooi trip hadden we vandaag een rustige dag. Op het gemak ontbeten in Hermanus en rond 10 uur naar De Kelders gereden om nog meer walvissen te spotten. Dit is zeker gelukt alleen waren ze te ver weg om een fatsoenlijke foto te kunnen maken. Toen op weg naar Struisbaai, we dachten een goede route gevonden te hebben maar we kwamen toch terecht op een serieuze dirt road. Na veel gedub over wat te doen, toch maar gekeerd en omgereden. Helemaal geen spijt van, want dit was een heel mooie route door een skitterend heuvellandschap met veel wijnbouw.
Na een zeer welkom ontvangst bij onze airbnb in Struisbaai zijn we doorgereden naar Cape Agulhas, het zuidelijkste punt van (Zuid- )Afrika en het punt waar de Indische oceaan en de Atlantische oceaan elkaar raken. Weer een bijzondere plaats op de wereld om gezien te hebben.

• 22 Juli 2017 - 19:54

Pa En Anneke:

Dag Wimodalino, wat fijn toch jullie zo te kunnen volgen en wat veel mooie en bijzondere plekken hebben jullie al gezien. Het autoverhuurbedrijf zal jullie ook dankbaar zijn voor de gemaakte keuze de dirth road niet te volgen